Novinky v licenčním systému - midas 2024

Jednodušší přihlášení, jednotný účet na více platforem, nutná konverze. Tyto změny a nejen ty přináší společnost midas od dubna tohoto roku s cílem zjednodušit a zpřehlednit orientaci pro zákazníky. Pojďme si změny společně představit.

Obecné informace

POZNÁMKA: Tento článek bude průběžně aktualizován s tím, jak budeme získávat informace nejen od midasu ale i do našich zákazníků. Tato změna je natolik velká a natolik komplexní, že mohou nastat problémy, na které budeme postupně doplňovat možná řešení.

Jednotný přihlašovací systém

Pokud jste dříve chtěli použít zákaznickou technickou podporu midasu, museli jste mít speciální extra účet, který nijak nesouvisel s vaším účtem, na kterém jste měli licenci k vašemu sotftwaru. Toto se však mení.

NOVĚ budete mít možnost se přihlásit jak do vašich Midas produktů tak do Midas Services za pomocí pouze jednoho emailu. 

Často kladené dotazy - licenční systém

Proč přejít na e-mailový účet?

  • Nový systém řeší problém nedostupného e-mailu a nesouladu ID/PW mezi různými systémy.
  • V praxi se budete do Vaší midas licence v budoucnu přihlašovat nikoliv Vaším "ID", ale Vaším emailem, aby společnost měla ověřeno, že jste to opravdu vy.

Je konverze e-mailového účtu povinná?

  • Ano, pro další používání služeb MIDAS a pro budoucí technické dotazy je nutný přechod na e-mailový účet.

Co když nemohu použít svůj předchozí e-mail pro konverzi?

  • Nový systém vyžaduje pro každý účet jedinečnou e-mailovou adresu, aby bylo zajištěno správné ověření totožnosti. 
  • Do nového systému můžete OPĚT použít svůj pracovní email

Co když konverze neproběhne úspěsně? Co dál?

  • Konverze se nemusí vždy povést a proto doporučujeme si v těchto případech vytvořit zcela nový účet vytvořený na váš osobní či pracovní email a s tímto účtem propojit Vaši stávající licenci midas.

Mám po konverzi možnost změnit svůj e-mail?

  • Ano, svůj e-mail můžete změnit tak, že projdete ověřovacím procesem v části Správa účtu (Account Magamenent) - Změna e-mailového účtu (Change E-mail Account)

Je povoleno více účtů na osobu?

  • Na jednoho uživatele připadá jeden účet, což zvyšuje bezpečnost a efektivitu správy.

Mohu se do programů Midas přihlásit pomocí svého e-mailu?

  • Ano, většina produktů MIDAS podporuje přihlašování e-mailem prostřednictvím integrovaného systému e-mailových účtů. Tento systém bude postupně zaváděn pro jednotlivé produkty a budeme vás o tom informovat

Jak je to s mým stávajícím e-mailem/PW globálního centra technické podpory?

  • Stávající e-mail/PW NEBUDE do nového systému integrován. Do globálního centra technické podpory můžete stále přistupovat pro historické dotazy a zdroje, ale nebude přijímat nové dotazy ani aktualizace.

Co se stane se stávajícím globálním centrem technické podpory?

  • Bude sloužit pouze jako archiv zdrojů, zatímco nové stránky podpory Midas budou zpracovávat všechny nové dotazy a potřeby podpory. Centrum globální technické podpory zůstane přístupné pro stávající materiály a minulé dotazy.

Jak řešit licenční problémy s aplikacemi společnosti midas?

Jednoduchá odpověď - obraťte se na nás a napište nám prostřednictvím vytvoření požadavku na stránkách IDEA StatiCa v rámci Vašeho uživatelského portálu. Váš problém budeme řešit okamžitě a řešení Vašeho problému napíšeme i do tohoto článku tak, aby obsahoval odpovědi na skutečně veškeré Vaše dotazy.


Byl tento článek užitečný?